با توجه به شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهانْ نمایشگاه اینوتکس 2020 هم در روزهای 22 تا 25 مرداد در دو بخش حضوری و مجازی برگزار شد. بخش حضوری این نمایشگاه فقط با حضور پارتنرهای برگزارکنندۀ اینوتکس، برگزار شد. این پارتنرها در بخشهای زیر فعال بودند؛ غرفههای مجازی، استیج، اینوتکس کوآپ (جلسات B2B برای شرکتها)، کافه سرمایه، پاویون مشاوران، فینال اینوتکس پیچ و اینوتکس بتل، اینوجوان، هاب رسانه، تجربه فناوری (امکان مشاهده ویدیو بررسی آخرین فناوریهای شرکتهای دانش بنیان و نوآور) و اینوتکس گیم (رقابت بین بازدید کنندگان در بازیهای متنوع).
این بخش از نمایشگاه هم با توجه به حضور بازیگران و دستاندرکاران نمایشگاه اینوتکس، شامل بخشهای آموزشی و سرگرمکننده بود و بهعلاوه برنامههایی هم در جهت تعامل و شبکهسازی آنها تدارک دیده شد. طراحی و مدیریت اجرایی رویداد بخش حضوری اینوتکس 2020 نیز برعهدۀ مجموعه بنتا بود.
مجموعه بنتا در سال ۱۳۸۹ با هدف رشد و توسعۀ اکوسیستم کسبوکار، فعالیت خود را آغاز کرد. با گذشت ۵ سال و با توجه به توسعۀ اکوسیستم استارتاپی در ایران، بنتا در راستای مسئولیت اجتماعیاش، بهصورت سالانه و غیرانتفاعی برگزاری رویدادهای کارآفرینی را در دستور کار خود قرار داد.